21 Aralık 2009 Pazartesi

TÖVBE GÜNAHIM

Harama uzandı benim ellerim
İftaralar yaptı benim dillerim
Şimdi ne olacak benim hallerim
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Gözlerim gördüyse görmedim dedim
Dilime geleni kolay söyledim
Şimdi beytullahım ben sana geldim
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Komşunun lafını topladım geldim
Dinledim kapıyı duymadım geldim
Haramı helalı bulduysam geldim
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Bakın şu sessizin akan yaşına
Soğuk su katmayın bişmiş aşına
Boşyere sürtünme günah taşına
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Yaparsın sokakda kız gelin lafı
Korkmazsın kimseden bulursan safı
Allahdan dilersin en büyük afı
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Ağlatma kimseyi yapma haksızlık
Vücüdda imanın olur hep ılık
Vicdansız olanın imanı soğuk
Soğuk bir imana tövbe ya rabbi

İyilik inkar etme vicdanın kurur
İyilik meleğinin kanadı durur
Yüce allah sana okunu vurur
Tövbe günahım tövbe ya rabbi




Kan kustu ağzımız haram yiyince
Sustu dillerimiz kefen giyince
Titredi imanım kabre girince
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Ağla allahıma gözlerim dolsun
Yalvar beytullaha yardımcı olsun
Artık tövbe edin günah son olsun
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

İmanım benimle kefene girsin
Kabirde soruya cevabı versin
Böyle bir amele herkese versin
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Yeter hikmet hanım kurudu dilin
İlahi yazmaktan yoruldu dilin
İlahi sevenler yanıma gelin
Tövbe günahım tövbe ya rabbi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder