20 Aralık 2009 Pazar

ÇAĞRE BULUNMAZ

Şair yazar kalem yazar el yazar
Ölüm uzakta değil seninle gezer
İstediği yere kazar bir mezar
Ölüm sana niçin çare bulunmaz

İnsanlar sözünü taşa geçirir
Felek hiç acımaz zehir içirir
Genç ihtiyar bu dünyadan götürür
Ölüm sana niçin çare bulunmaz

Zevk ilen aşk ilen bir ömür kalsan
Sarayın köşkün sahibi olsan
Gemiyi yürütüp denize dalsan
Ölüm sana gene çare bulunmaz

Fidan gibi nice gençleri yıktın
Oturup döşüne canını sıktın
Haneler batırıp geriye çıktın
Ölüm sana niçin çare bulunmaz

Ne paşalar geldi geçti elinde
Allı gelinleri aldın yarinden
Kim kurtuldu götürdüğün selinde
Senden başka paşa göremedim ben

Pehlivan ol güreşirsin meydanda
Mahkum olup yatsan bile zindanda
Köşkün olsa arar bulur bir anda
Senden başka yiğit göremedim ben

Dünyanın dolusu paranda olsa
Binlerce doktorlar başına dolsa
Felek senin ile arkadaş olsa
Senden başka gerçek göremedim ben

Felek zenginlerden para alsaydı
Zenginin yerine fakir ölseydi
Eğer hakkın emri böyle olsaydı
Böyle bir emiri göremedim ben

Doktur olsan kurtarırsın hastayı
Usta olsan kondurursun binayı
Avukat olsan kazanırsın davayı
Felekten başka usta göremedim ben

Bun nasıl ölümdür akıl ermiyor
Kaş göz arasında kimse görmüyor
Dünyayı verseler torpil olmuyor
Senden başka doğru göremedim ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder