20 Aralık 2009 Pazar

İŞTE BEN ÖKSÜZÜM

Sorun öksüzlerin masum halini
Almayın elinden hiçte malını
Çok görürler ayağında nalını
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Hiç kimse sıvamaz öksüz başını
Anlamazlar gözden akan yaşını
Yemek yerken yıkan olur kaşını
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Ayakkabı yırtık ceketi yırtık
Öksüz olanların değişir kılık
Öksüz olmayanın yuvası ılık
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Sertçe konuşurlar yumuş tutturur
Tutmasan yumuşu ağı yutturur
Bir lokma ekmeğe dana yutturur
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Herkes sever gibi almaz içeri
Kıvranır sokakta bitmiş naçarı
Hiç ortaya gelmez öksüzün kari
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Bir ceket alsalar eskitme derler
Geç gelse sofraya oturup yerler
Temiz olsa bile hep kirli derler
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Konuşurken bile hep sustururlar
Kimse önem vermez hep pustururlar
Yediği lokmayı hep kustururlar
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Öksüz olmadım da olanı gördüm
Doğrumu sözlerim bilene sordum
Baktım hallerine ağlayıp durdum
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Ayağına giymiş kara bir lastik
Başına koyduğu kirli bir yastık
Yırtık pantolonu ahıra astık
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Emmiye dayıya sürülecek mi
Allah tan bu dava görülecek mi
Haklı haksız bir gün dirilecek mi
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Kim suç işler ise öksüzü bulur
Haklı davasında haksız olur.
Mal mülk gider ortada kalır
İşte ben öksüzüm ,öksüzüm anam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder