21 Aralık 2009 Pazartesi

FAKÜLTEM

Hasta olsam korkar mıyım
Hiç kafama takar mıyım
Başak yere gider miyim
Fakültemin sayesinde

Güvenirim hocalara
Güvenirim doktorlara
Hasta olsam kalmam dara
Doktorların sayesinde

Hastaya serum takılır
Sağlıklı haber alınır
Yatak da rahat yatılır
Fakültemin sayesinde

Yemekleri hoş kokulu
İçinde bereket dolu
Sanki şifa okulu
Ahçıların sayesinde

Pırıl ,pırıl her köşesi
Avrupadan kalır nesi
Temiz hava bol nefesi
Temizlikçi sayesinde

Çok hasta geliyor günde
İlim kuranı kerimde
Benim yazdığım yazılar
Bu kalemin sayesinde

Güzel vatan güzel yurdum
Ben atama saygı duydum
Hür yaşadım hürde doğdum
Atatürk’ün sayesinde

Bir ses duydum inliyordu
Herkes onu dinliyordu
İstiklal marşı diyordu
Mehmet Akif sayesinde

Talebesi çok ders almış
Ününü dünyaya salmış
Fakültem yerini almış
Erciyes’in sayesinde

Bu binanın gölgesinde
Rüzgar eser tepesinde
Mehmet Taşkın erken gitmiş
Kalp Krizi sayesin de

Bir yazı çarpıyor göze
Okuyorlar süze süze
Mehmet Taşkın Yılmaz Beyler
Emanet etmiştir bize

Burada yatan hastayım
Şiir yazmakta ustayım
Okutmadı babam beni
Cahil kaldım sayesinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder