20 Aralık 2009 Pazar

GELİN KAYNANA ESPİRİSİ

Gelin ;

Oğlanı doğurdun kaynana
Doğururken bağırdın kaynana
Kaynatam ölmüş diyorlar
İkiniz gelin yan yana

Oğlanı büyüttün kaynana
Torunu da yürüttün kaynana
Seni hiç sevmiyorum
Benimle gelme yan yana

Kaynana bacak arası
Gelinden uzak olsun arası
Ne istersem alırım
Olursa oğlunun parası

Oğlun bana taparsa
Dediğimi yaparsa
Kefenini sararım
Oğlun senden koparsa

Tamda dediğim oldu
Kaynana yüzlerin soldu
Doğurduğun oğlanın
Tapusu benim oldu

Kefenini dar sarsam
Oğlunu yanıma alsam
Varsam mezar taşına
Sakın çıkma karşıma


Korkarak gittim ama
Bastım topraklı dama
Mezarda da korkarım
Komşu olursan bana


Kaynana ;

Aldın benim oğlumu
Kesitin benim yolumu
Sen beni safça gördün
Kaldırmadın kolumu

Haydi gelin televizyonsun
Antensiz neye yarar
Dağların ardında olsam
Gelirde oğlum beni arar

Bak kız gelin sen bir şekersin
Oğlumuda benden çekersin
Ben bastona binince
Kahrımıda çekersin

Ölünce gelinim ol bana komşu
Günahım varsa öderim borcu
Seni yakmasınlar benim yerime
Yalvarırım allaha affeder suçu

Gelin ;

İnan ki anladım kaynana seni
Hepsinin yanına koysalar beni
Beklide verirler güzel cenneti
Elinden tutar götürürüm seni

Kaynanam ölüme seninle gidek
Tüm sorunları burada bitirek
Bütün üzüntüler geride kalsın
Birazda topluma neşe getirek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder