21 Aralık 2009 Pazartesi

ALLAHA YALVARIŞ

Ben bir aciz kulunum
Senden şifa bulurum
Sen dur tanrım sesimi
İnleyen nefesimi
Kaza ettiğim namazımı
Kabul eyle birazını
Ben bilmem demesini
Allah bilir iyisini
Allah diyen boşta kalmaz
Ağlayan göz yaşta kalmaz
İnandığım bir Allah
Güveniyom inşallah
Sensin bizi yaratan
Yeri göğü ayakta tutan
Allah diyen açılır
İçine nur saçılır
Şeytan ondan kaçınır
Varolduğunu bil yeter
Bir şadet ver yeter
Bize göster doğru yolu
Sen seversin sabırlı kulu
İçinde iman olanın
Melek dolu sağı solu
Tut Allahım elimi
Tatlı söyle dilimi
Cemaliy’in nura
Yardım eyle kuluna
Namazda borcumuz çok
Aciziz suçumuz çok
Denizlerde deryaları
Kim yapıyor dalgaları
Bak gökdeki hilalle
Yıldızlarla el ele
Çağlayan şelaleyi
Daha düşünsek neyi
Gökyüzünün yıldızı
Kim güneşin ustası
Yapan varmı başkası
O yağmurun damlası
Yere iniyor yası
O karların tanesi
Ayrı ayrı hepsi
Denizlerde balıklar
Allah diye sayıklar
Bütün kuşlar bözekler
Gün gelip ölecekler
Tanırının huzuruna
Allah deyip gelecekler
Meyve veren ağaçlar
Bize neler bağışlar
Biten buday filizi
Doyurur hepimizi
Her şeyi bildiğimiz için
Genede aciziz niçin
Korkonç cehenneme
Bizi atıp kül eyleme
Layık gör ümmetine
O kevserin ırmağından
Su içseydik pınarından
Yardım ette allahım
Bir dolansak kenarından
Mekkede beytullah adına
Doyulurmu tadına
Yeşil türbe Medine de
Vardım dua ede ede
Son verirken sözlerime
Yaşlar doldu gözlerime
Yalvarır mümin kulları
Kabul olsun duaları

Allahım her şeyi sana inanıyoruz sana güveniyoruz sana sığınıp sana yalvarıyoruz dileklerimizi dualarımızı kabul eyle günahlarımızı af eyle dünyadakilere sabır ve selamet eyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder