21 Aralık 2009 Pazartesi

GEL GÖRELİM MEDİNEYİ

Ben bir uçar kuş olsaydım
Medineye bir konsaydım
Zemzeminden su dolsaydım
Gel görelim medineyi

Kum olayım yollarında
Yaprak olsam güllerimde
Muhammedin dillerinde
Gel görelim medineyi

Bakamadım camisine
Ravzasına sine sine
Söz verdim gelirim diye
Gel görelim medineyi

Camisinde taş olsaydım
Hilalinde kaş olsaydım
Ravzasına eş olsaydım
Gel görelim medineyi

Cenneti bakisi hoşdur
Sanki içi hep bomboştur
Kara kara küçük taşdır
Gel görelim medineyi

Ravzası yeşil bürünmüş
Bakanalara nur görünmüş
Kıl tarakla ip örülmüş
Gel görelim medineyi

Bir başta Fatma anamız
Bir başta muhammdimiz
Ebubekir ömerimiz
Gel görelim medineyi

Nurunuz dünyada durur
Işığı kalplere vurur
Otlar bitmez çöpler vurur
Gel görelim medineyi

Camisinde altın toka
Ravzasında yeşil çuka
Ben tutuldum baka baka
Gel görelim medineyi

Ravza ayetle donanmış
Üstü zemzem’le sulanmış
Yüce allahtan nurlanmış
Gel görelim medineyi

Elimizde zemzem tası
Hikmet Medine hastası
Yazar ilahi ustası
Gel görelim medineyi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder