20 Aralık 2009 Pazar

NAZAR AĞACI

Anıl salkım söğüt dalları sarkmış
Annesi büyütmüş boyuna bakmış
Onu korumaya muskalar takmış
Bir nazar ağcı uçup gidecek

Uzakları yakın eden
Teyzelerine akın eden
Gurbeti yol seçmiş neden
Nazar ağacı anılım var

Yazdı bütün şiirleri
10 parmağında hüneri
Sanki meşale feneri
Çınar ağacı anılıma

Hasret Kalmış nafiyesine
Özlem duymuş nefesine
Sevgi girmiş sinesine
Nazar ağacı anılıma

Açan çiçek hoş olurmuş
Ağlayan göz yaş olurmuş
Nazar ağacı gidince
Büyük evler boş olurmuş

İnci saydım tane tane
Has kokulu yeşil nane
Nazar ağacı unutmaz bizi
Dolanırda gelir gene


Sen bir çiçeksin bende arıyım
Sen bir değirmensin bende darıyım
Yolculuk göründü gurbet ellere
Nazar ağacını nerde arayım




Kimseler tutmaz yerini
Seven mutlu olsun seni
Ananesini severdi
Nazar ağacı unutmaz beni

Başıma yazma bağladım
Hem yazdım hem ağladım
Bir deli gönlüm vardı
Nazar ağacına bağladım

Şu dağlarda duman tüter
Eteğinde otlar biter
Bizde ayrılık yoktu
Nazar ağacı çekip gider

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder