20 Aralık 2009 Pazar

KAR TANELERİ

Siz beni bilseniz kar taneleri
Sevgi ile süslerim bütün evleri
Doğada severim daha neleri
Sevgiyi anlayın kar taneleri

Sanki göklerden kelebek uçar
Bütün çevreye beyaz nur saçar
Sevgiyi bilenler hep kucak açar
Siz beni anlayın kar taneleri

Güzel tanelerim bir pamuk gibi
Bazen savur tur ince bir tipi
Mecnunla Leyla’nın kavuştuğu gibi
Sevgiyi bilseniz kar taneleri

Ne güzel serinlik verir bizlere
Şahit olur hep basılan izlere
Siz yardım etseniz yanan közlere
Ben sizi severim kar taneleri

Bir nisan ayında aradın bizi
Pencere önünde izledim sizi
Şiirler yazmışım hep dizi, dizi
Sıcakta arayın kar taneleri

Çöllerde Veysel’in kaldığı gibi
Kuru ovalara daldığı gibi
Ben size aşığım kar taneleri
Aslı ile keremin yandığı gibi

Gitmesen burada kalsan yanımda
Yanarken gelseniz hemen anında
Siz aşktan anlarsınız kar taneleri
Arzu ile kamber gibi kalsan yanımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder