22 Haziran 2009 Pazartesi

YAŞLI NİNE

Her sabah gidersin üzüm satmaya
Aile bütçesine katkı yapmaya
Çok yorulur uğraşır bitkin düşersin
Kulübeye zor gidersin erken yatmaya

Yine ertesi gün çıkarsın yola
Kafa dalgın beden yorgun
Artık göze alamıyor çalışmayı
Sanki destek bekledikleri ona dargın.

Hep böyle mücadele eder ama çilekeş
Bazen yorgunluğu gider sayar parayı beş beş
Kadere katlandı ama kafası değildi o iş
Biliyorum devam edecek sonuna kadar gözlerinde yaş

Yinede darılıp küsmüşüm keş olmuş eş olmuşum
Yıkamadım yuvamı sağlam bir direk olmuşum
Devam eden bu sitemli hayatta
Bir elimde defter bir elimde kalemle ayakta kalmışım.

Namus, temizlik, disiplin aşığıyım
Bu üç şeyi bilmeyene karşıyım
En zor işte bile hiç yorulup bıkmadan
Tembelliği sevmem çalışanın marşıyım.

Hassasiyetim var kalem, defter, iğne ve ipliğe
Özen gösteririm derli tolu kipliğe
Bu vatan toprağında ben yaşadıkça
En büyük saygım da Atatürkçülüğe.

Duygular içimde sanki bir kaynak
Kalemden dökülen bal ile kaymak
Ölünce hayat benden bitmesin
Divitim kalemim benimle gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder