22 Haziran 2009 Pazartesi

SEVGİ SİTEMİ

Ben seni sevmişim bir hevesle
Ömrüm geçti gitti kara yasla
Çekerim kahrını dokuz nazla
Canım son nefeste kalsa bile.

Yollarım gitse de ölümden öte
Ben sana yanmışım hep tüte tüte
Sürdüm izlerini hep yüzüme
Yolum cehenneme düşse bile.

Dikenli tellerde hayatım mahkum
Ver de içeyim bir avuç zakkum
Çöllerde olayım savrulan bir kum
Savrulan kumda sevgin var senin.

Ağarsa saçlarım solsa yüzlerim
Neden şair oldum sana sözlerim
İçimdeki aşkı bunca gizlerim
Açılıp mezara dökülse bile.

Çekerim bu yükü sonuna kadar
Kaptan olsam gemim sulara batar
Gidecek benimle sonuna kadar
Mezarda sorsalar söylemem bile.

Yüzümde çizgiler senden izlerim
Son nefeste bile seni gözlerim
Bir saat görmesem seni özlerim
Gözlerim kapanıp gitse bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder